Say it with music -

(nu vet jag ikke vad jag ska skriva som rubrik...)

Hallå alla glada! Dagen börjar gå mot kväll cohmitt humör har faktiskt börjat kylas ner. Nu när mammsen kom hem så sa jag hur jag känder och reagerade på det hon sa och hon bad om ursäkt. Så nu är allt lugnt. Men vad har jag hittat på idag? Inget, för att jag trodde att vi skulle ha match, så jag har stannat i skuggan och varit inne bara för att inte bli slö. men så smsa  frida att den blev flyttad till nån gång i höst. Det var ju skönt att hon gjorde det, för annars hade jag farit dit och det inte hade varit något. Men samtidigt lite surt att den belv inställd, annars hade jag ju kunnat ligga ute och steka i solen.

Ska ta och gå över till mormor och fika. (för er som inte vet så bor mormoroch morfar i granngården) Sen så ska jag ut och gå med ia. behöver det nu när jag bara har slöat hela dagen.

Kommentera och berätta gärna hur eran dag har varit och vad ni har gjort. Så kan jag ju svara på dom :)

Här kommer en jävligt skön version av en av favorit låtarna


Comments
Postat av: felicia

Tack så mycket! :)



Jodå jag kan lägga till dig :P

2009-06-30 @ 19:54:27
URL: http://thetruestory.webblogg.se/
Postat av: phiie

själv har jag varit med en kompis :)

2009-06-30 @ 20:57:56
URL: http://phiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Diggar din blogg ska du veta!

2009-06-30 @ 22:16:27
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0