Say it with music -

Lowa steker i skola?

Skolan har väl varigt sådär idag. Lika läss som vanligt. Men har fått veta några betyg idag. I matte är det starkt G, idrott, ja, det vill jag nog inte dra upp. För jag vet att jag kan bättre och Cajsa sa det oxå idag. Så båda två var lite besvikna på mig. Och nu i 9an så ska vi ju få en ny idrottslärare. Men ska visa vad jag går för. I alla ämnen gäller det. Är hur dålig som helst i skolan...
Hehe, på tekninken så skolka jag, anki, matte, petter och noa. Jag och en hemlig person sa att vi skulle till vårdcentralen, men for hem till henne och åt mat och såg på tv. Anki och matte tror jag for hem till anki. och petter och noa for nånstans, typ till petter. sen skulle dom oxå fara till stan, så.
Om typ två timme så har vi sammling. Ni kommer väl och ser när vi spöar jörn?
Ha det bra, så skrivar jag kanske efter matchen. Pussar och kramar!


Comments
Postat av: julia forssell

åh tack så mkt! vad kul att du hamnade på min blogg:)

2009-06-04 @ 16:04:16
URL: http://juliafoo.blogg.se/
Postat av: Jeppeeeeee

hah såg ditt korsord idag på kemin, var fan det sjukaste jag sett. Stod typ banan eller penis osv på alla xD

2009-06-04 @ 16:08:38
Postat av: Simon Lind

Hej, Lowa!

Fråga min pappa? Klart jag minns dig, Fredrik osv! Vi var ju med varandra några gånger när vi var mindre och allt. Vad kul att du hittade min blogg och hörde av dig! Hur är det med dig nu för tiden?



Kramar :D

2009-06-04 @ 16:14:41
URL: http://simonlind.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha vi är busiga (A)

2009-06-04 @ 22:29:49

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0