Say it with music -

ingen rubrik

Vad har hänt med mig? Nog har jag alltid varit häftig i umöret, kunna vara sur på andra. Men nu? Vad har hänt? Jag är antingen sur eller så jävligt bitchig. Tror att jag kan komma och gå som jag vill. Innan 8an så var jag väl ändå ganska okej, eller? Men nu när jag tänker på hur jag beter mig så är det ju inte alls likt mig. Det är nån annan som är jag. Vart är lowa, hon som verkligen brydde sig om sina med människor. Inte gjorde allt i sin makt för att få lite uppmärksammhet. Som inte svek nära vänner.
Jag finner inga ord som kan beskriva hur jävla arg och besviken jag är på mig själv. Jag har förstört för andra och även för mig själv. Mycket som jag skulle vilja ta tillbaka. Och nu kan jaga inte säga att livet går vidare, inte efter så många gånger som jag.......
såren som aldrig kommer att läka, det som inte går att ersätta, det man inte kan säga förlåt till.


varför kan inte jag vara normal?


Comments
Postat av: träd

........

2009-06-10 @ 21:14:55
Postat av: GRAN

... inge bra lowa... det har gjort för långt

2009-06-10 @ 21:59:49

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0