Say it with music -

dålig fantasi

Hehe, jag är inte så jättebra på att komma på vad det ska stå varje gång där^ uppe...
Men nu ikcäll så har jag bara legat famför tvn och gjort ingenting. Ganska skönt. Pappa tände en brasa, fick vara hemma ensam en stund, ätit en massa mys och sätt bra program och fimler. Och nu känner man sig som välrdens tjockis. Ska se om jag "hinner" eller orkar ut och röra på mig innan tjejerna ska hit. Då blir det ju en massa godistryckade då oxå. Herre gud, kommer att kunna rulla fram efter den här helgen.... Men det är då sista helgen jag äter godis. Sen är det stopp!
Får skriva imorgon oxå, får se om jag skriver mitt på dag eller på kvällen. Beror lite på.

Puss!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0