Say it with music -

bada bada

Har nu kommit hem från en härlig men samtidigt en myggig kväll. Dessa jävlar har just nu tuggat sönder miona ben. Det ser förjävligt ut... Men alla har haft kul. Badat mycket och så. själv så fick jag mig i en och en halv gång. Det var ju rätt så varmt, men gillar inte vattnet i tjärn... Luktar illa och det är inte sveriges renaste vatten.

Sen så får jag nu inte glömma att lägga in lite bilder från piteå. Och då ska jag bara förbereda er på att nu bjuder vi på det bästa av oss burträskbrudar. Se och njut!


matte, anki och jenka som äter mat, mumms!

ida, som har något i munnen. ser inte riktigt vad. det kan vara en sked?

johanna, som funderar?

nikolina vill ha mat

lisa utför kvällsyoga runt min hals

trötta tjejer som dricker vatten och slöar, utom ida, som taggar upp med att, ja, jag vet inte riktigt vad hon exakt gjorde på golvet men, säkert något väldigt effektivt.

här har vi två som taggar upp. (bilden tagen av ida)

johanna taggar upp och ben blöt fläck på tröjan. har hon dreglat? (här är det oxå ida som har fotat)

ida tagit en bild på sig själv, när hon taggar, och busar?

här dansas det och taggas upp till match. låt: Misery Business

här hoppas det och alla taggar till match

Comments
Postat av: sannie

tack tack :) och du verkar ha haft en fin dag du! :)

2009-06-29 @ 22:21:42
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: visst är han från skråmtråsk-ida

kuuu-u-u-u-ng bvilder! :D

2009-06-30 @ 17:14:22
Postat av: visst är han från skråmtråsk-ida

kuuu-u-u-u-ng bilder!!!

2009-06-30 @ 17:22:13

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0