Say it with music -

AAAAAAAH

Ja, det här låter kanske lite töntigt men har "dumburksförbud" som morsan kallar det. Och nu är hon ute och går så jag skyndar mig med ett litet inlägg. Har halverst packat klart nu. Kläder som jag ska ha när jag inte har på mig svettkläder...
Ja. MEn fick inte ha med så mycket som jag ville ha med. Så det blev tre linnen, tre eller fyra svarta t-shirts, en vit, jeansshorts, jeansleggings, badbrallorna och UCLA- brallorna. Men det var inte allt. Nej nej. Sen har jag med mig mina två stora nessesärer, min mysdräss och en extra myströja + en massa underkläder och ett eller två par skor. Har inte riktigt bestämt mig än. Sen så har man ju med dig alla fotbollssaker oxå, madrass, handdukar, badkläder, duschartiklar mm. Det känns nästan som om att man ska på en hel semester. Bortsätt från fotbollsgrejerna då. Men det kommer iallafall att bli ASKUL! Fast jag har ju imorgon på mig oxå. Plus lite på Torsdagen. Sen ni tjejer, försök att okmma dit tidigt. Ska ju åka med fritte, så jag är ju där jävligt tidigt. Vill inte vara där själv, hehe :)

Men vad har mer hänt nu? Jo, klantiga jag sparka in lilltån i väggen, som jag alltid gör. Men tur att det bara börja blöda. Om den hade farit ur led så hade jag gått under! Vill fan inte missa piteå! Så mycket mer har jag inte hunnit göra.
Men ska ta och lägga ner nu, innan morsan kommer hem och hittar mig här. Då blir det ajaj!

Kramar!


Comments
Postat av: Anonym

Fin bild :)

2009-06-24 @ 17:28:29
Postat av: Anonym

fin! :)

2009-06-24 @ 20:34:26

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0