Say it with music -

090630

Godmorgon! Eller ska jag säga god dag? ja, jag sov lite för mycket i morse, men jag fick inte så mycket sömn inatt... Sen har jag oxå sovit med en sån där ögon bindel? så mina fransar är helt åt skogen förstörda och så ser jag jättesuddigt. Det är jätte irriterande. Men vad ska jag göra idag? Har ingen aning, tror att jag ska hålla mig innomhus, för att vi har match idag/ikväll. Så om man är ute i solen så blir man slö och trött. Och det hade jag inte tänkt mig. Sen så är det marknad oxå. Och det kändes jättejobbigt. Fult med folk som bara är i vägen.Men tror ändå att jag ska ta och gå ner och kolla iallafall, fast det har varit samma marknad i piteå hela helgen nu när vi har varit där. Fast då köpte jag faktiskt inget. Troro inte jag ska göra det nu heller. Ska ju in på stadsfesten på Lördag, så man måste ju ha några pengar i bakfickan iallafall.
Men nu är det så att jag är ju så smart att jag har typ nyss fått min månadspeng, och så är den nästan slut, har bara puttelite pengar på kontot, det suger... Och en till grej som suger ännu mer. Jag ska ju städa en lägenhet, så var det tänkt att jag skulle få 3500, men nähä? Nu har dom ändrat sig. Ska bara få ett. Ja, jag gör det ju ändå, för jag villju ha pengarna. Det är ju iallafall mer än ingenting men blev oxå lite sur på mamma. Hon hade lovat att visa hur man gör och så. Men nu kommer hon och säger nej. Och hon får det låta som om att hon inte vill att jag ska göra det. Och just nu när hon vet att jag spanar efter en laptop. Hon vill ju såklart att jag ska köpa ett moppekort istället. Men vafan, jag kan ju köpa båda? Ja, jag ser då inget större problem. Men för  henne så verkar det jättejobbigt och svårt. Så jag är ju skitsur på henne nu. Han får allting alltid att, ja asså, hon förstör. Samma sak när man ska in till stan och shoppa så säger hon vad ska du göra där? och vad ska du köpa då? i sådana sura toner att man bara vill stå och skrika åt henne. Förstår ni hur jag känner?

Ja, hoppas att niläsare får en bättre och gladare dag än min. PUSS!


Comments
Postat av: Anonym

sjukt stört att man gör så :O

men är allt bra med dig=

2009-06-30 @ 11:40:57
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

2009-06-30 @ 12:03:31
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: phiie

hejsan! Vad händer idag?

2009-06-30 @ 12:04:48
URL: http://phiie.blogg.se/
Postat av: felicia

lägga till på bloglovin? :)



Om du vill kan du gärna gå in på http://fridasjoblom.blogg.se/2009/june/utkast-har-kommer-3.html och rösta på mig som veckans-blogg! Det skulle verkligen vara jättesnällt. :) <3 btw, jag är nr 5 :)

2009-06-30 @ 18:26:08
URL: http://thetruestory.webblogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0