Say it with music -

090624

Hallå bloggläsare!

Nu har jag vaknat, ja,  eller morfar kom och väckte mig/oss. Men nu är jag uppe. Har rakat benen och smörjt in mig. så nu är jag redo att gå ut i värmen. Det är typ inte ett moln på himlen! Igår kväll så satt jag mig och såg fotboll med pappa, färgade ögonbryn och fransarna med mamma och så har jag raderat och laddat in blider på datorn från min kamera. Och klumppiga jag märkte oxå att jag inte har lagt in några bilder från midsommar. Men det får jag göra ikväll, eller imorgon. Man vet aldrig vad jag hittar på, men träning har jag så kanske efter den.
Men vad händer idag? Ja, som sakt så är det ju underbart väder ute, så jag ska nog ligga och steka hela dagen. Mormor ska bjuda på lunch. Sen ni som smsar, jag ser dom, men jag har bara inte på mig mobilen på dagarna. Men svarar så fort jag kan! Smsa gärna, på kvällarna :)

Ha en bra dag!

Hejdå, stor tå



Comments
Postat av: anna

vem är det som sjunger? :)

2009-06-24 @ 20:33:39

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0