Say it with music -

090623

Hallå hallå!

Ja,  nu undrar ni kanske vad jag gör inne, när vädret är så bra. Men jag städar faktiskt. Ja, mamma har hittat på att om vi håller huset rent varje dag så får vi 50 spänn i veckan. Det är ju ändå typ värt det. Sen så har jag oxå varit och handlat, håller oxå på att packa till piteå. Sen har jag oxå fått frågan om jag ska ha nått sommar jobb. Jodå, ska städa ur en lägenhet. Sen behöver jag inte gå in på vad jag tjänar. Men det är mer än vad många andra får på en sommar.
Sen när vi hade examen så fick jag 5000 av nån släckting nereifrån Stockholm. Så nu tror jag att jag ska ta och köpa mig en dator. Men det får bli senare.
Ska ta och va lite med bror nu, ses!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0