Say it with music -

090618

Hej hej! Kom ganska så nyss hem ifrån Jonna. Hon har nämligen skingat håret mitt. Det blev jättefint! Ett stort tack till henne! Men vad har jag gjort mer idag? Följde pappa till stan, för han skulleta ut sitt nya körkort. Men på vägen in så hälsade vi på farfar. Vi åt lunch och käka glass. Det har ju varit lyrik väder typ hela dagen. Mycket härligt!

Igår på stan så köpte jag då hårfärgen och en biljett till festivalen. Omnågon undrar så är det lördagkväll som jag och brudarna ska in.Det kommer att bli hur jävla kul som hälst! Sen på kvällen så hade vi ju match. Och vi förlorade med, ja, jag tappade räkningen. Men kort sakt så gav vi upp efter halvlek.

Imorgon så bär det av till brännis. Vi kommer att cykla dit,med en massa kul på vägen dit och en massa skoj när vi kommer fram. Det kommer att bli skitkul!
Vad ska ni göra på midsommar?

Hoppas att alla får en fortsatt bra kväll och så ska jag önska en trevlig midsommar!



Comments
Postat av: Anonym

Bra att du har köpt :D taagga

2009-06-18 @ 20:21:45
Postat av: Matilda

oj glönmde skriva mitt namn hehe

2009-06-18 @ 20:22:22
Postat av: josefina

lägg in en bild =)

2009-06-18 @ 20:26:40
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0