Say it with music -

090617

Nu blir det snabba ryck. Ska till tandläkaren snart, både i burträsk och i stan... Sen så blir det en hel dag i skellefteå utan att görna nånting. Smsa snel!
Igår så satt jag fastfrysen vid sims hela jävla dagen. Men det är ju jävligt kul, hehe. Klippte håret lite. Ja, mitt tjockhår behövdes tunnas ut. Sen så kom Jonna och Alice och sjöng lite. Pappa vill att vi sjunger på midsommar. Sen så drog jag till frida en stund. Fast en jävligt kort stund, for hem och såg på tv. Där vid 11 så kollade jag igenom typ alla gammla videoklipp på mobilen. Helevtes vad jag skratta. En del är ju ganska gammla. Jätte kul att titta på. Drykt vid 3 så insåg jag att jag inte kunde fortsätta, med tanke på att jag skulle upp tidigt...
Match ikväll mot sunnanå, borta.

Ha en bra dag i solen (om nu solen är framme dagen ut...)

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0