Say it with music -

090615

Hej bloggen!

Hur är det med eridag då? Ja, jag har ju inte skrivit på ett tag nu. Men internet har inte fungerat så bra .Och sen så är det ju sommarlov,så det kommer nog att se utungefär såhär dela sommaren. Det kommer ett inlägg lite då och då, inte flera per dag. Men vad har jag gjort under helgen? I fredags så var det ju examen. Sen på kvällen var jag med några sköna typer ett tag. Jag tog oxå tagit rn av Gardasil sprutorna. För er som inte vet vad den skydda mot så är det motlivmoderscanser och kondylom (och tro inte att jag är nån allvetare nu när jag skriver en massa krångliga ord. Sitter faktiskt och kollar i bloken man fick med, hehe). Ett tips för er som vill vara säkra. Men för det så ska man inte vara utan preventinmedel. Läs mer här.
 I lördags så var jag i stan, från 10 på morgonen till 12 på natten. Det var en jävligt jobbig dag. Men timme var me i nattcupen. Jättekul väder var det ju då oxå... Regn och jävlitg kallt. Bra för mig somär förkyld. Har fått en massa blåsor i halen.
Igår så satt jag och spelade mitt nya spela, the sims 3. hehe. Köpte det i lördags för 400:- . Det är jävligt kul! Ska ta och spela det nu, Men först så ska jag ta och lägga ut lite bilder hade jag tänkgt. Iallafall dom mästa avnändbara:) hehe.

Just ja. Match ikväll. Kolla här - BFF-Fromheden.








Glad sommar!

Comments
Postat av: Anonym

noa håller ju kameran fel väg!

2009-06-15 @ 09:17:20
Postat av: erica

du var så fin på examen!

2009-06-15 @ 09:27:02
URL: http://http://holmbergerica.blogg.se
Postat av: lison

Du såg ut som en riktig grek ;)

2009-06-15 @ 12:15:34
URL: http://mrslisa.blogg.se/
Postat av: Johanna!!!

ta bort sista:(

2009-06-15 @ 17:19:21
URL: http://borntomakeyouhappy.blogg.se/
Postat av: ALLe

fin du är<3

2009-06-15 @ 18:58:24
Postat av: pakis

hehehe fin pic på du å jag:]]]9]9]9

2009-06-16 @ 11:30:06
Postat av: Anonym

"motlivmoderscanser och kondylom" Jättekrångligt!!11 hahahaha

2009-06-16 @ 17:29:23

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0