Say it with music -

090608

Hallå alla! Är det bra med er idag? Ja, jag mår inte så bra. Hostar och har mig... men vad har hänt idag då?¨Det är ju sista måndagen, sista riktiga skoldagen på sista veckan och det har som sakt varit helt vanligt. Bild på morgonen, spanska, svenska och såna jätte roliga lektioner. Nått... Men försöker att få det att låta lite positivt. Men helt vanligt har det ju inte varit. På bilden var vi ute och gjorde ingenting. På spanska gick vi en typ tipsrunda. Lätt lätt. Och på svenska hade vå sångtävling, killarna mot tjejerna. Och vem vann? Såklart vi tjejer! Sen vid två var jag läss och kände mig jätteslut (med tanke på att jag hade ganska hör feber igår). Så jag for till tandläkaren och beställde en ny tid, eftersom att jag inte gick dit i torsdags och sen så for jag hem, spelade lite sims, fast det laggade sönder.

Händer ikväll då? Ja, det blir ingen träning, tror jag. Men vill få bort den här förbaskadehostan och så får jag träna på onsdag istället. Så det blir nog att sitta här eller se på tv,som vanligt. Eftersom det är för kallt att vara ute... Vart är sommarvädret? JAg som vill vara brun på fredag! Men tur att det finns sånna fina grejer som brun utan sol. Den jag har funkar jättebra! Inga fläckar eller ojämnheter. Utan ett fin och jämt fejkad solbränna. Kommer att blisuper! Syns redan lite nu. Började med de igår, och lite resultat fick jag över natten, men herre gud, det är inte klart! Jag längtar jävligt mycket nu tills på tredag!

Men vad kommer att hända i veckan nu då?

Tisdag: Skol IF dag, fotbolls cup.
Onsdag: Mentordag, städa upp och hoppas på godfika
Torsdag: den årliga, traditionella vandringen runt byn med stationer.
Fredag: Sommarlov vid 12! ♥

Vad händer för er i veckan? :)

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0