Say it with music -

jävlar så skönt!

Jävlar så skönt! Vann med 4-0. Det känndes riktigt bra, med tanke på hur det gick sist vi spela mot sunnanå. Så nu inatt kommer jag att sova riktigt gott. Om jag nu somnar. Längtar så sjukt mycket till imorgon. Få vara med vänner, göra vad fan man vill, och åka sjukt mycket karuseller, hehe. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen så ska jag ta fram lite mys till jag och grabbarna. Sen så blr det att sitta och mysa i soffan hela kvällen.
Och nu är det oxå klart när vi ska dra oss mot stan. Så skelleftebor, akta er för burträskare under lördagkväll! RAWR!



Comments
Postat av: anki

haha, grym bild, den utstrålar personligheterna ;)

2009-07-03 @ 21:42:32
Postat av: emma

tack för rösten :D

2009-07-04 @ 10:56:44
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Du är också tillagd nu sötnos :) tacktack :)

2009-07-04 @ 14:31:41
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: paka

håller med anki;)

2009-07-05 @ 17:30:31

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0