Say it with music -

090729

Godmorgon!

igår kväll så var vi bjudna på middag till erica. När vi kom dit så spelade jag anton och erica en omgång yatzy (om det nu stavas så) och sen åt vi en jätte god middag. Efter det så for vi och såg på fotboll.Sen så for vi till jennifer och så hyrde en film och körde om kring med mopparna.  Kommer nu inte ihåg vad filmen hette, men sjuk var den ialla fall. Börja nästan grina, så jävka hemsk och äcklig var den! Efter filmen skulle alla andra fara och köra mer moppe, och jag och erica for hem till henne. Där spelade vi tärning om pengar en stund, fast jag var inte med. Sen blev det yatzy igen. Sen gick jag och erica å satt oss vid datorn. en blev vi trötta och gick ner och la oss på soffan, fast jag på golvet. Men jag hade en jätterolig kväll!

Nu, nu är det baske mig inte ett ena jävla moln på himlen, så det blir långnäset, om typ en kvart.
Ha en bra dag! och för er som inte ha bra väder, ja, ni skulle ha bott i norrland!

Comments
Postat av: erica

så bra! jag med! :)

2009-07-29 @ 10:19:54
URL: http://holmbergerica.blogg.
Postat av: SANNA

du har verkligen en fin blogg sötnos! :)

2009-07-29 @ 13:30:31
URL: http://miniplace.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0