Say it with music -

090721

hade igentligen tänkt stika i att skriva nått idag, för att jag har så otroligt mycket att berätta just nu! nått...
Men nu så är klockan runt tre och det känns som jag är nyvaken, för det är jag?  Sommarlov är baske mig farliga. Man sover alldeles för länge. Kommer att blihelt jävla sjukt jobbigt sen när skolan börjar om. Som är typ om tre veckor!...
Men är det nån som har blivit brun? Inte då jag, är blek som fan! Jävla sommar...
Åh, trevligt det måste vara att läsa min blogg. Svordommar om vart annat. De liknar ingenting. He blir ba ogrejdigt.

Men nu, mina älskade females, så ska jag visa er vad jag amvänder på huden. (har så förbaskat lite att göra så... Jag visar min hudkräm!)



Den ser ut såhär. Hemsidan finns här men det är då på egnelska, för det är  ett utländskt märke. Går att beställa hem för 9.50 €. Själv så  köpte jag den när jag var på Kreta. Och den är perfekt! Du han ha den överallt och den hjälper jättebra mot torr hud. Den luktar otroligt gott (enligt mig) och innehåller oliv extract och aloe vera. Så den är ett veligt hett tips att köpa när ni drar ner till medelhavet!

(som ni ser så köpte jag två burkar. Vilket var helvärt! Jag älskar den och kommer garanterat att köpa hem fler om jag hittar dom i turkiet.)

Ha en bra fortsatt dag! ♥

Comments
Postat av: Johanna

sv; hih tack :]

Jag vet , de va eeeevigheter sen! :(

2009-07-21 @ 16:26:01
URL: http://borntomakeyouhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

haha okej okej , men asså jag pallar inte görare nu , gör det ngn gång du är med mig, elr så fr du fixa det själv, det är inte svårt :P

2009-07-22 @ 00:32:26
URL: http://freyd.blogg.se/
Postat av: ilona :)

de ska vi :D

2009-07-22 @ 01:08:09
URL: http://ilonaoemma.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0