Say it with music -

090712

Hallå!

Kom nyss hem. Vi har haft jättekul! När vi kom till skellefteå så gick vi på stan en stund. Jag köpte mig en grå klänning på Cubus. Sen så gick vi och köpte mat medans vi väntade på nästa buss. I bussen så tog vi en massa kort oxå. När vi  ko fram så skule vi åka båt till emils stuga. Jag paulina noa petter emil och tobbe var genomblöta när vi kom fram. Det skvittrade spå himla mycket vatten så det var bara att hänga upp kläderna på tork. Väskorna var blöta, paulinas kudde, ja allt. Men när vi hade packa upp och så så fick vi fika. Sen så var det några som badade. Vi startade bastun och jag och paulina fotade som galningar. Till  middag fick vi grillad kyckling och potatissallad. Det var förbaskat gott! Sen så badade vi och bastade. Några pabblade kanot. Emil åkte vattenskidor på kvällen och så såg vi på film. När vi vaknade nu i morse så var det bara att börja packa ihop siga saker och så fick vi lunch, hamburgare. Sen så har vi bara suttit ute på verandan. Det som skulle vara bra väder idag. Det är jättemolnigt och så duggar det. Jättekul då! Sen så började vi röra på osshemåt. Några åkte bår och några bil. Sen så bussen, igen. När vi kom till stan, igen, så sprang vi och köpte BJ. Så nu efter middagen så ska jag ut och gå, sen ta en skön ducsch och sen lägga mig på sängen och se på tv med min glass och lite annat gott som blev kvar sen igår.
och nu är jag så förbaskat trött så jag orkar inte lägga in nå bilder

Comments
Postat av: Hanna

Hej!



Jag tänkte först tacka så hemskt mycket för att du röstade på mig i tävlingen om datorn! Jag uppskattar det verkligen. Nu är det två dagar kvar tills tävlingen avslutas (ons 15 juli kl. 15.00), och jag ligger tvåa just nu. Jag behöver alltså din hjälp nu i slutspurten!



Jag undrar om du skulle kunna skicka länken till några vänner och be dem att rösta (via mail, MSN, Facebook eller kanske lägga ut länken på bloggen?), rösta från ett annat IP-nummer (från jobbet, biblioteket, en väns hus, sommarstuga eller liknande) eller sprida tävlingslänken på något annat sätt. Jag vill verkligen vinna, och kan inte göra det ensam!



Länken till min tävlingssida: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 (man röstar genom att klicka på den rosa snäckan - det tar bara nån sekund)



Om du bestämmer dig att hjälpa mig, kommentera gärna tillbaka så att jag kan tacka för hjälpen!



Många kramar//Hanna

2009-07-13 @ 22:25:36
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0