Say it with music -

090709

Hallå alla!

Kom ganska nyss ut från duschen. Jag, pappa oxh tim har faktiskt cylkat runt åbyn. Det är väl 2,3  mil kanske? det tog ungefär 80 min. Och nu känns det jättebra! Fick oxå min sovmorgon. Sov nästan ända till halv ett. Så utvilad var man, tills vi drog igång och cyklade. Sen när vi kom hem så gjorde vi lite styrketräning oxå. Pappa står nu och lagar mat, så jag ska väl ta och dra mig mot köket snart. Får kanske ta och skriva ett litet inlägg senare. Det dåliga med sommaren är att man inte gör så mycket på dagarna. Så det finns inte så mycket att skriva om. Eller, vad tycker ni?
Ikväll ska jag oxå lägga in svaren på era frågor. Så skynda på att ställa fler här!

Ska oxå ta och bjuda på en bra låt, nu när vädret inte är på topp!


Comments
Postat av: Ida

Sv:

jaha okej, nja jag tycker inte att dom är speciellt snygga faktiskt :P

2009-07-09 @ 21:22:00
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: MicaelaG

fin blogg! (:

2009-07-10 @ 00:21:10
URL: http://enflickasdagar.blogg.se/
Postat av: Kajsa

tänkte bara fråga vad det var för en låt? =)

2009-07-16 @ 20:58:49

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0