Say it with music -

090705

Hallå alla glada!

Kvällen igår var sjukt rolig! Att få vara med goda vänner, åka en massa karuseller och ha skitroligt. Kan det bli bättre? Ja, jag kan ju berätta lite vad vi gjorde. När vi kom in så gick vi tjejer på dallas-sallad, hehe, (som var fullproppat...) och käkade pizza. Där mötte vi upp emil, petter och noa. Efter maten så mötte vi elin och ida utanför dallas. Vi gick mot torgen och satt oss på en bänk utanför området och väntade. Nägra tog ut penga och så. Sen hann vi springa in på ica typ tre gånger. När vi kom in så mötte vi upp paulina hakan sebbe john och oscar sen så gick vi och åkte som galningar hela kvällen. Ja, jag åkte den stora gungande rosa saken tre gånger på mindre än en halvtimme. Mådde piss efter det. Sen så fick vi åka en jävligt kul sak gratis! Ja, vi skulle åka den, men då gick den typ sönder. Sen när dom hade lagat den så så åkte vi den+ en gratis gång. Och efetr det kunde jag inte andas, inte stå såg suddigt och mådde piss. Har ont i magen än... Men kul hade jag, som fan! Men då fanns det ju lite saker om man önskar aldrig hänt. en grej är ju att jag aldrig blev släppt med blicken. Fick inte vara ensam med mina kompisar. Men men, vad gör man?

Nu när jag vakna så hade jag skit ont i magen, armarna, och rumpan. Har en massa blåmärken över hela ryggen, har tappat en massa skin i händerna, har jätte ont i nacken och rösten är åt pipsvängen. Har knappt själv vad jag säger...
Men vad gör man inte för att få ha kul med sina vänner?

Ska gå och fika hos mormor nu. Morgan har fyllt år, så vi ska väl fira han.
Ha en bra dag! ♥


egobild

busa i bilen på vägen in

samma här dock (dessa bilder finns det säkert tusen av!)

mat på dallas

petter noa emil erica

anki jenka hakkan frida

petter noa emil erica

jag johanna nicko

johanna nicko lisa, påväg till bajamajorna :)

vi stekte lite med  johan. (på bilden jenka johan matilda)

och den äckliga saken, som jag vägrade åka. i sitter lisa anki frida paulina matte. Om jag glömt nån säg till!

till er som nu vill ha bilderna (vänner) så finns det fler! :)


Comments
Postat av: Frida

det var matilda inte jenka ;) <3

2009-07-05 @ 13:01:50
URL: http://freyd.blogg.se/
Postat av: Mia

snällt av dig att rösta tack :)

2009-07-05 @ 14:03:07
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: anki

jo, jag vill ha lite bilder, du får skicka dom på msn ;)

2009-07-05 @ 14:39:26
Postat av: anna

snygga bilder!!!! :D



känner du och dina kompisar johan palm? :O

2009-07-05 @ 15:22:06
Postat av: Alina

tack söt! haha=)

2009-07-05 @ 15:40:58
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Frida

hahaha tack för att du tkr det, =D

2009-07-05 @ 15:53:54
URL: http://freyd.blogg.se/
Postat av: Hannah&Klara

Hej, kolla gärna in vår nya blogg ! :)

2009-07-05 @ 15:58:43
URL: http://lyckokarusell.blogg.se/
Postat av: darin

du har skrivit bra så man vill läsa:)du har fina bilder också :) <3

2009-07-05 @ 16:14:42
Postat av: paka

<3<3<3<3<3<3<

2009-07-05 @ 17:29:40
Postat av: ;;);));;));); pallar inte skriva mitt namn kolla ip-nummmmmmmmmmmmer

johan palm 4 life<3<3<3<3<3 älska honom nu då och föralltid!!!!!!11oneone

not, hatar honom D:D..d hjehehehaehhahee heha

2009-07-05 @ 20:10:32
Postat av: Frida

Fina bilder! :)

2009-07-05 @ 23:01:21
URL: http://gaiaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

klart vi stekte med johan palm (H) btw såg jag lite drågad ut, jag var inte det egentligen! :O

2009-07-05 @ 23:38:47
Postat av: Frida

okej matilda då vet vi ;), vi som trodde du va det ;) <3 skoja.

2009-07-07 @ 01:44:35
URL: http://freyd.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0