Say it with music -

090701

Hallå! Idag är det den förrsta juli. Och nu tänker man att det inte är länge kvar till skolan, vill ha mera sommarlov ju! Fasen, typ halva sommaren har gått! Och vad har jag gjort? INgenting typ, hitils. Eller jo, jag har gjort ganska mycket ändå. Och nu har jag hjärnsläpp... Har inget att skriva! Eh, igårkväll såsåg jag morden i midsomer med mamma. Sen så såg jag into the blue med brorsan. Jag och ann-sofie var ju ute och gick en ganska bra bit. Jamen det händer faktiskt inte så jättemycket igår.ellerdet händer ingenting faktiskt.
Och nu i morse så väckte jag brorsan vid 10, för att vi ska köpa något till mogge,  som fyller år imorogn. Ja, då stiger han upp  och tar på sig två timmar  till att klä på sig och äta frukost. Sen så kommer han på (en kvart före) att han ska sälja korv nu 12-14. Asså, jag får spader! Jag har gått och väntat i två timmar på att han ska bli klar, sen så kan han inte för att han, åh, det går inte förklara hur sur jag blir på han. Fast såhär har det varit nu sista året. Han stiger aldrig upp på morognen. Blir så himla less på han.
Ja, jag får vänta tills han kommer hem, så får vi gå då.
Men nu, nu så är jag helt tomt i huvet. Jag får skriva senare,typ ikäll nån gång.

Ha en bra dag dudes!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0