Say it with music -

090816

Hallå bloggen!

Känns som jag nyss har vaknat, och det har jag, nästan. Vaknade kring 12, av att det öste ner. Sen så har jag legat och sätt på tv med mamma och tim. Och nu hör jag oxå att någon är i köket och fixar med middag.

Men igår så kom elin och abbe förbi. Oxå jacob. Vi satt väl för det mästa vid tv. Jag och elin köpte oss lite godis och satt oss och såg på mtv. Sen så spelade vi lite gh och så kom killarna och vi går på en film, som pappa hade fixat. vet inte vad den heter, men den handlar om fotboll. Om fångar nere i sydafrika som började att spela fotboll. Den är verklighetsbaserad så den var seriös. Men jag tyckte inte den var så bra.

men här, kollade kommentarerna och såg denna:


Ja visst kan jag det. Använder Rich Lipgloss från H&M- Sweet Angel. Men sen hur jag får läpparna som jag har dem. Tar lite concealer i kanten, lite rosa läppstift och sen duttar jag på läppglansen. Sen så smackar jag ihop läpparna regält, och så klart!

Men nu ska jag gå och äta mat. Ha en mysig kväll sötnosar! 

 amandacarlsson

Comments
Postat av: N O E S C A P E

hmm, tror jag har detläppglanset :D

2009-08-17 @ 13:21:41
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: johanna

fin blogg:)

2009-08-17 @ 21:30:12
URL: http://lilljoppis.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0