Say it with music -

090425

Hel bloggen!

igår när jag kom hem fråh matchen så kände jag hur jävla skönt det var att bara få vara hemma. Det har känns hela veckan som om man inte har bott hemma, utan på äckel rönnbäcken..
Men efter att ha duschat, käkat lite så landa jag framför tvn med en slål med chips. Såg Sweeney Todd och sen Kill Bill vol 2. Så typ vid 1 kom jag mig i säng, helt jävla död. Somna direkt jag la huvet på kudden.

Idag så har jag bytt till sommardäck påbilen och så har vi tagit fram utemöbeln. Pappa bjöd oxå på mjukglass. Och nu har jag hittat min nya favorit smak till sommaren. Viol, i sommar vlir det vilo. Förra sommaren var det nougat med nötter på toppen. Sen har vi käkat grillat på morfars altan, han fyllde 69 igår så. (Nästa år, när han blir 70, är det planerat en utlandssemester)

Ikväll så hade jag väl inga störe planer, kanske ska till noa med några kompisar.

Kramar ♥



Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0