Say it with music -

090421

Hej bloggen!

Är både glad och sur just nu.. Dom ljusa slingerna i håret, från när jag var blond, börjar komma fram ganska regält nu. Jag är sur över att jag har bränt  mig i ansiktet idag.. Ja, inte tänkte jag på att solen tar så kraftigt på golfbanan, särskilt inte nu på året. Det blir då att ha på sig faktor imorgon.

Annars idag har det väl varit någolunda roligare på rönnbäcken. Personalen är ju inte så direkt sociala men vi hade då mer att göra idag än igår. Fast idag har vi bara släpat på en massa rinnar och ris. Vi har hunnit skitmycket  idag oxå. Flera fält + campingen, om man nu kan kalla det för camping. Den var då iallafall inte stor..

Vi har skrattat ganska sjut mycket påvåra raster och när man börja jobba igen så är man helt slutkörd och står och drömmer. Haha, johanna trodde att dom sjöng i'm eating crumps forever i losing you, haha, hon är förbaskat söt! En grej med att jobba i "skogen" är att man blir sjukt jävla hungrig. Efter lunchen så han det gå en halv timme så var jag ashungrig igen. Helt sjukt.

Gubbarna har en, eller två kalendrar med nakna brudar. Och jag kunde inte låta bli att ta kort. Haha, fyfan..
Om mer vad vi har gjort idag kan ni läsa Johannas blogg. hon kanske kommer att skriva nått. Om man har tur.

Sköt er!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0