Say it with music -

090418

Hallå bloggen.

Just nu är jag så sjukt trött. Vill bara gå och lägga mig och sova. Tror fasen att jag ska göra det..
Igår så var ju Erica här och vi snackade lite när hon kom hit, såg på talang och sen spelade gh och wii sports. Jag kände mig som en uppblåts padda igår kväll, hade nog käkat för mycke snack.

Idag så har jag varit i stan och sett på foboll. Broder spelade mot dam A-laget. Men jag fatta int varför dom inte kunnde vara i burträsk. Ja, där stog man och frös som en stucken ett tag. Tills pappa starta bilen så fick man sitta i den och se istället. Mycke mysigare blev det, och varmare. Matchen slutade då 0-0. Och Frida, du vet han som typ alltid är på ladan i clemens, han var där..

Ikväll så ska vi till Elin och Albin. Mamma och pappa ska spela poker så det blir en hel och en halv natt uppe igen nu. det ska bli kul :)

sköt om er! ♥
 





Jag skrattar hjäl mig!

Comments
Postat av: hihi

hur "glad" blev du när du såg den där videon? =D

2009-04-18 @ 16:27:17
Postat av: FRIIIDA

Hahaha ofta han va där ;) ?

hahah ja han är ju som alltid och ser allt :P,

hahah videon va fan kung :P :P :P

kommentera min blogg :P<3

2009-04-19 @ 17:36:14
URL: http://freyd.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0