Say it with music -

090416

Hej bloggen!

Idag har det varit ännu en bra dag. Vädret har då dessvärre inte varit det bästa men det gjorde inget. det sprack upp senare idag men nu är det moln igen. For in med kvart i 9an och stanna i stan till typ tre, så det har varit en lång dag.
Jennifer köpte en jättesnygg väska b.la. och frida köpte sin älskade tröja så alla var glada när vi skulle hem.

Jag ville dock ha mina gladiatorskor men dom fanns inte i min storlek. så jakten på dom fortsätter. Men jag fick mina chinos, så jag är rätt så glad nu. Köpte oxå en Emmy body svart på Gina, ett vitt linne på H&M och ett par jättevackra örhängen i trä. Plus en vit bh från jc.



Innan vi for hem så tryckte vi en mjukgalss var oxå. Och dom har man ju längtat efter ett ganska bra tag nu.
Imorgon så är mommi ledig och då får vi se om vi ska hitta på något. Hoppas att det blir bra väder, annars blir det att städa, tro mig.

En jävligt dålig nyhet är att skrotet i käften ska sitta i 4 veckor till.. Ville så gärna ta bort den idag :(
Men 4 veckor är inte så himla länge, jämfört med hur jävla länge jag har haft den.. ( lika länge som erica & emil har varit tillsammans, hihi )

Nu ikväll så ska jag försöka att läsa klart boken, som jag kappt har börjat på. Det är ju snart inte så länge kvar så man måste ju börja i god tid.

Ha det så bra tills vidare!

Comments
Postat av: erica

alltså nästan 1,5 år :)

2009-04-16 @ 16:06:18
URL: http://holmbergerica.blogg.se/
Postat av: Johanna :]

Vill också ha bruna chinos! :)

2009-04-16 @ 16:52:01
Postat av: Lisooon

Dom där örhängen kommer jaag att bli förälskad av!

2009-04-16 @ 17:06:51
Postat av: Elin:]



din chinos var jättefina ju! :)

2009-04-16 @ 20:21:56
URL: http://elinwg.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0