Say it with music -

Min fredag!

Hej bloggisar! Har gått ganska bra idag bortsett från att jag har suttit i kassan 85% av min arbetsdag. Kunder har varit ovanligt otrevliga och jag har stressat genom hel dagen. När jag kom hem hade jag jätteont i magen:( hatar att vara stressad och i samma veva bara få "skit" på sitt arbete. Ibland vill man bara skrika tillbaka, men till vilket nytta... Det är bara att le och va trevlig...

Men efter jobbet blev det god middag och då blev jag på bättre humör, sedan blev det film och popcorn med lillebror. Denna dag blev bra tillslut! Imorgon jobbar jag 11-20.15 sedan är jag ledig i två dagar, som jag har längtat!

Bjuder på mig själv pigg och glad på jobbet (inte så mycket) och på gotta som jag och lilleman hade till filmen.


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0