Say it with music -

There's so many words that we can say, spoken upon long-distance melody

Visst ser jag ut som en ängel? Haha knappast! Leker lite med ps, är helt värdelös än så länge. Kan bara lägga på lite roliga filter. Men inom en snar framtid kanske jag kan redigera som ett riktigt proffs. Men tänk er den här redigeringen på tex en sommarbild istället. If u know what i mean.
 
Fredag imorgon och jag har längtat som en galning sedan i söndags efter helg. Visst är helgerna det man lever för på veckorna? Så är det i alla fall för min del. Imorgon väntar morgonpass i samhälls, sedan en trumlektion och slutligen det vanliga långa passet med skapande verksamhet. För er som undrar vad skapande verksamhet är så är det en lol-kurs där vi beter oss som barn. Sen ska jag ta bussen ner till umeå för att umgås lite med lillebror (och papi). Vi ska se hobbit, ÄNTLIGEN!
 
 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0