Say it with music -

Den här hårfärgen vill jag ha!


Comments
Postat av: Anonym

jag också!!!

Svar: do it ;)
Lowa

2013-01-09 @ 21:16:31
URL: http://angelycka.blogg.se
Postat av: klara

den färgen var riktigt snygg faktiskt! :) Gillar askiga toner :)

Svar: Visst är den! Ska försöka att få en sån kall blond färg. Är inte så mycket för varma färger. Mamma är rödhårig så jag har redan varma pigment. Behöver inte mer än vad jag har :)
Lowa

2013-01-09 @ 22:42:06
URL: http://klarahe.blogg.se
Postat av: Anonym

Har försökt skriva flera gånger nu men det bara bråkar...hur som helst så borde du använda silverschampo emellanåt! Det hjälper håret på traven mot en askigare ljusfärg och sliter inte lika mycket på håret som en helblekning! Man kan ju använda det typ två gånger i veckan(inte mer och gör inte till en vana), så länge du väntar på en ny blekningsomgång. Eller så rådfråga en frisör så kan de hjälpa dig med avfärgning och/eller blekning eller slingning av ditt hår. Fastän det är dyrt så är det värt det och man tål att gå Runt med frisyren längre;-)

Svar: Okej, låter konstigt att det inte går att kommentera. Tur att det gick nu i alla fall! Jag har en kompis som jobbar som frisör och även hon har föreslagit silverschampoo, även att eventuellt lägga på en lite mörkare & kallare toning för att jämna ut. Dock känner jag att jag måste vänta ett tag med att utsätta mitt hår för mer färgning, avfärgning, blekning och allt där emellan för att det tar ganska mycket på håret osv. Men helt klart, jag ska testa silverschampoo och se om det hjälper! Sen gör jag bara grundblekningen hemma (snål som jag är). Jag ska ta mig till frisören och fixa till blekningen så att det blir snyggt och lägga i mörkare slingor så jag får den askblonda känslan. Hade så för något år sedan och gillade det skarp. Ska fösöka att uppnå typ samma resultat denna gång:)
Tack för kommentaren!
Lowa

2013-01-09 @ 22:46:06
Postat av: Jennifer

fint

Svar: Tack!
Lowa

2013-01-10 @ 23:21:50
URL: http://www.nattstad.se/J.I
Postat av: Julia

Hej där! Har vart frånvarande x antal månader från bloggen, men nu är jag back on track!
Hoppas allt är fint med dig?

Kram!

Svar: allt är bra med dig hoppas att du mår bar du oxå!
kram!
Lowa

2013-01-11 @ 12:07:49
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0