Say it with music -

För du vet, hur dom än försöker ta oss ner på jorden. Hur dom än vill se oss gå med tunga steg, ska jag göra det fast ingen verkar tro mig. För den enda vägen uppåt nu är ner.

God kväll på er!
 
Det är en mycket stressig tid just nu, speciellt när det gäller skolan. Det är inte många veckor kvar och det är sjukt mycket som ska göras som massor av prov och inlämningar, planeringar, resor och gudarna vet vad. Imorgon har jag två prov och det går sjukt dåligt att plugga. Speciellt när jag hellre vill träna. På träningsbloggen uppdaterar både jag och jens varje dag men här vet jag inte hur det kommer att se ut framöver...
 
Igår fick jag i alla fall ett paket så jag ska ta mig tid att visa vad det var. Beställde nya burkar i januari typ och fick sista igår. Mycket fina, är super nöjd! Dom kommer upp här på bloggen någon gång i veckan.
 
Nu ska jag göra  kvällsfika och återgå till pluggandet. Puss!
 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0