Say it with music -

Min fredag

 
Igår blev jag inringd till jobb så direkt jag kom hem från skolan var det bara att slänga på sig arbetskläderna och fara till coop. Det var en rätt så lugn kväll men när jag kom hem var jag tröttare än själva fan så det blev läggdax vid 11. Så det var min fredag det! Planen var egentligen bio och mys med mamma, pappa och jens. Jag hatar att säga nej till jobb för om jag gör det kommer jag aldrig att få jobba, men jag hatar även att göra andra besvikna. Så jag var ganska ledsen igår oxå...
 
Ikväll blir det fest och jag är sjukt taggad. Dock ska jag ta det lugnt för att det blir 5e helgen i rad, sen ska jag till jens imorgon på dagen. Vill orka stiga upp och framför allt orka umgås med honom. Han far till spanien på måndag och är borta en vecka. Hur fan ska det gå:( Kommer att vara sjukt orolig hela veckan, haha... Kommer att hålla extra hårt om mobilen så jag inte missar om han smsar eller ringer♥
 
Men nu ska jag ta och röra på döfläsket och gå ut och gå! Vi hörs lite senare.

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0