Say it with music -

Jag hatar både hösten och skolan

Fan jag har panikångest! Jag har suttit i timmar och har knappt skrivit en rad på varken svenskanannalysen eller samhällsuppgiften som ska vara klart innan fredag. Jag har inte hunnit öva på någon av mina musikläxor och jag kommer aldrig hinna plugga på teorin för att jag har alldeles för mycket att ta itu med nu, dessutom är böckerna borta och det gör mig bara mer panikslagen. Imorgon har vi uppspelning på ensemble a och jag har inte ens lyssnat på låten som för övrigt är på spanska. Seriöst jag vill bara gå och gräva ner mig! Iallafall sjukanmäla mig så jag slipper skämma ut mig imorgon och för att kunna hinna ikapp med plugget.

Första oktober och det enda jag vill är att gå i ide. Seriöst. Att vara björn i vintertid hade inte varit helt fel. Hösten och vintern gör mig bara deprimerad. Det är mörk och kallt ute dygnet runt. Jag känner mig jämt trött och frusen. Brukar oftast tappa matlusten, känner mig jämt stressad och jag har ingen ork till varken tänka, agera eller prestera. Min kropp går helt och hållet i ide när mörkret faller på. Jävligt trist och jobbigt. Ni som tycker att hösten är en bra årstid, skit på er. Den förstör, bokstavligen, mitt liv.



Comments
Postat av: ladymuffin

hösten är tråkig när det regnar hela tiden :(
sv; Den är från H&M. Fast kan tyvärr inte tipsa om den, ganska dålig kvalitet. Har blivit lite stroppig..

Svar: den suger totalt...!:((((
Lowa

2012-10-01 @ 22:14:56
URL: http://ladymuffin.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0