Say it with music -

En förklaring till er

Lite bilder från de senaste dagarna.
 
Hej på er! Jag känner att jag är skyldig er en förklaring till varför jag inte har bloggat på nästan en vecka nu. Sanningen är väl den att jag egentligen inte vet varför jag känner så som jag gör just nu. Jag har haft en konstig känsla i kroppen nästan hela sommaren. Jättesvårt att förklara. Men jag känner mig inte "hemma" i mig själv, lite vilse sådär. Det känns som att livet sakta smyger sig upp på mig, kommer lixom ifatt. Att sommaren inte har varit ett dugg bra, jag har jobbat mycket, jag börjar sista året på gymnasiet, går snart ut och jag har ingen aning om vad jag vill med mig själv. Jag är livrädd för att bli lämnad/bortglömd och för mig egen framtid. Jag har ätit dåligt (fel) och mått allmänt dåligt i sommar, det kan många konstatera. Jag har verkligen inte varit mig själv på sista tiden och det suger... Jag känner mig... tom... Jag har ingen inspiration till nånting och jag är fylld av ångest. Det känns nästan som att jag håller på att bli sjuk igen, vilket jag inte hoppas på, för det var verkligen den värsta tiden i mitt liv. Men det bubblar inom mig, nånting som jag inte kan sätta fingret på. Nu dessa dagar som gått har jag hunnit njuta av sol och värme, av gött sällskap och kärlek. Jag känner mig lika konstig som innan men jag känner att bara för att jag är på ett svajigt stadie i livet så ska inte bloggen hållas nere. Jag tycker ju om att blogga och jag vet att ni gillar det jag skriver om.
 
Imorgon far jag till Turkiet i en vecka. Jag vet inte hur uppdateringen här kommer att vara, men jag ska försöka få in ett eller två inlägg om jag får tag på gratis wifi (och om jag orkar). Annars kan ni följa mig på instagram @lowano och kolla in uppdateringen där. Sen när jag kommer hem kommer det att komma fetaste bildbomben här på bloggen, det kommer att bli riktigt kul!
 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0