Say it with music -

4 august, 2012

Igår kväll gjorde jag ett av de sämsta valen man kan göra. Istället för att gå och lägga mig i bra tid så fastande jag framför en film på 3an. Dessa sommarskräckisar är ju inte bra för nånting... Man kan inte sova efteråt, dom slutar mitt i natten och dom ska ju självklart vara spännandeså att man kan inte sluta se. 3 dåliga egenskaper på en film  när man verkligen måste sova! Så imorse var jag inte specellt pigg. Tur att det var en hyfsad lugn dag på jobbet och hela förmiddagen var det bak för min del, så jag ska verkligen inte klaga! Nu är jag ledig i 2 dagar, vilket innebär helg för mig. Imorgon drar jag till min fina och ikväll förväntar jag mig häng med kompisar, annars blir jag nästan sur, haha! ;))
 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0