Say it with music -

1 år


Jag minns den kvällen vi vart ett par som om det vore igår. Vi käkade middag på lilla kina, såg I rymden finns inga känslor på bio och satt vid älven sen på kvällen. Det var askallt ute och det regnade. Vi var vid balder när du nervöst frågade om jag ville bli din flickvän. Jag kom ihåg att jag tyckte att det var lite fånigt att du frågade det, med samtidigt så jävla orginellt. Jag tror inte att nån av oss visste riktigt vad vi höll på med, eller att det skulle leda till något så bra. Jag svarade såklart ja, men inte för att jag var kär, utan mer intresserad. Sen efter ett tag föll jag för dig. Du är så jävla speciell. Andra kanske inte tycker att du är en bra pojkvän, men skit i dom. Du gör ditt allra bästa och inget är överansträng. Så jävla perfekt. Jag älskar dig idag, imorgon och många dagar farmöver. Puss och kram, hoppas att du och jag får en riktigt trevlig kväll ikväll! ♥


Comments
Postat av: ladymuffin

aw så fint skrivet! :) Grattis till er!



Ha en riktigt fin kväll! :)

2011-09-17 @ 22:00:54
URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Postat av: Frida ^^

Vilket gulligt par ni är :)

2011-09-19 @ 11:03:13
URL: http://fridanyquist.myshowroom.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Ska härmed börja blogga igen! Hoppas du är med på : re-opening of FowZies blog ;)

2011-09-19 @ 12:39:42
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0