Say it with music -

Du är den finaste som finns. Älskar dig jättemycket, även om jag inte visar det alla gånger. Det är bara du som gäller, ingen annan.

Jag sög verkligen på att skriva i förra inlägget, men pallar inte att ändra på det. Det får stå som det står!
Kan berätta lite mer detaljerat vad jag har gjort idag. Ehm, vaknade upp bredvid bby råkade snora på honom, vet inte om han märkte det? Haha!♥
Jag åkte med in till stan och såg första halvleken av Jens match mot Sunnanå. När jag gick ner mot busstationen så stod det 0-2 till sunnanå. Fick senare besked om att morön vann med 3-2, härligt! När jag kom hem satt jag mig i den nya soffan som luktar anus (nytt luktar inte gott alla gånger...). Sen ringde jag jonna och snacka en stund med henne, for ut och cyklade och köpte godis till mamma. Käkade grillat till middag och äppelpaj med vaniljvisp till efterrätt, timme hade visst bakat den?!
Nu hade jag tänkt mig ut på en lång promenad. Har inte varit ute och "rört" mig på tre dagar :S


Comments
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Låter som att du haft en nice dag! Jag borde egentligen också ta en promenad, hehe

2011-05-15 @ 21:55:39
URL: http://adaras.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0