Say it with music -

Take me back to you


Vet inte hur många gånger jag har laggt upp denna bild, men den är ju så härlig! Från sommaren 09. På bild: Jennifer och Paulina.

Ikväll har jag haft en trevlig kväll, full av aktivitet, med Jonnis. Vi körde en liten "uppvärming" med vatten volleyboll, sen inledde vi några längder med sim och det slutade självkart upp med dykning. Att det kan vara så roligt med stoj! Sen vart det bastu med en lite glass...
Sen har jag även sprungit och letat mina piano papper, att man ska vara så slarvig...
Och, börjat på en liten inspelning av en ny, möjligen inspelningsbar låt som jag och emma har komponerat. det vart lite Twiligt stuk över det hela, lite random, dyster och enkel sådär. Saknas bara en text utan mening och handling - det får olivia sköta, hon har så bra fantasi! Få se om den kanske läggs ut när det är klar (om den blir klar...).


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0