Say it with music -

-

Detta inlägg kan vara stötande för känsliga läsare?

I sommras och början av gymnasiet vägde jag (utan att skämmas...) 71.5 kg - Vilket jag kallar övervikt för mig!
Efter jullovet vägde jag 65.4 (skriver upp vikten i en liten bok) och nu idag väger jag 62.1. Visst, vikten är jag rätt så nöjd med just nu, jag är ju ändå 172 cm lång, nu är det bara kroppsformen jag ska jobba på. När halkan, snön är borta och det börjar bli lite mer vår ute ska jag ta på mig mina nya joggingkläder (fick springbraller när jag fyllde år) och vara ute och löpta lite. Det som ska bort nu är lite rumpa och lår, vilket kommer att bli svårt. Jag har en väldigt kurvig kropp i grunden. 
(Det sämsta med att ha gått ner i vikt är att tittsen har blivit lite mindre...)


Detta är bilder från sommaren 09, vägde ca 70 då oxå. Hoppas att ni ser någon skillnad på mig.


Comments
Postat av: ladymuffin :)

oj, vilken skillnad! :) fin äru i alla fall!

ha en superfin tisdags-kväll. kram! :)

2011-03-15 @ 17:55:04
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0