Say it with music -

-

Fem frågor om förhållanden
Är du singel?
Nej:)
Gillar du någon nu? - ja:)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja.
Har du varit kär i någon? - ja.
Isf, hur många? - 2

 

Tio frågor om dig själv

Ditt namn? - Lowa
När fyller du år? - 7 mars
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - öron & mage.
Vad har du på dig just nu? - t-shirt och shorts
Vilken årstid är bäst? - sommar

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna i bra tid och känna att man har hela dagen framför sig.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - just nu att jag är så brun!
Vad är du bra på? - vet inte, kan inte "skryta upp" mig själv...
Vem älskar du mest på denna jorden? -min pojkvän, mina vänner och familj
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon

 

 

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? -
 Jag har många bra vänner.
Vem vet allt om dig? - Ingen.

Vem är roligast av dina vänner? - Alla är roliga på sitt eget sätt! :)
Vem är snyggast av dina vänner? - självklart alla!
Vem är mest partynisse? - Vi är väl det mer eller minde alla av oss i gruppen.
Vem är den du helst har filmkväll med? - alla, mycket roligare att umgås i gäng.
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - beror på
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? -ingen?


10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - alla
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja!

Vem är farligast i din familj? - jag...
Vem ser roligast ut i din familj? - pappa
Vem är coolast? - pappa
Har ni något husdjur? - tre katter.

Vem har du mest gemensamt med? - mamma
Vem står för underhållningen? - pappa
Vem sover du oftast med? - ingen
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Vi har alltid  roligt när vi gör något tillsammans, alla



10 frågor om idag
Vad har du gjort? -
Varit på stranden och solat och badat
Har du varit glad idag? - jätteglad
Har du varit ledsen idag? - nej!

Har du gjort något bra idag? - nej, jag har bara slappat!
Vad ska du göra nu? - ta mig en dusch
Har du gjort något dåligt idag? - nejdå:)
Vad har du ätit idag? - chorizo och potatissallad
Har du duschat idag? - nej, men ska
Är du trött nu? - nej
Vad händer imorgon? - stranden skulle jag tro.

 

 

Skolan
Går du i skolan? -
ja
Har du varit i skolan idag? - jag har sommarlov:D

 

 

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? -
Mamma
Vem ringde dig senast? - Jens
Vem sms:a till dig senast? - Paulina
Vem sms:a du till senast? - jens

 

 

Övrigt
Är du hungrig just nu? -
Nej
Vad är klockan nu? - 16.50
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg, facebook

 

 

Familj

Hur länge sen var det du träffa din mamma? - idag
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - idar

 

Musik
Lyssnar du på musik just nu? -
nej
I så fall, vilken låt för tillfället? -
Vad gillar du för musik? - jätte olika



Kärlek 
Har du kysst någon idag? -
nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - ja
Har du ett förhållande? - ja
När går gränsen vid otrohet? -
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? - kim, vi var tillsammans bara för att...
Är du romantisk? - njaaa... jag tror inte att jag har den charmen.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - haha snott och snott, men typ.
Är du svårflörtad? - nej, men är jag inte intresserad så är det inte ens värt att försöka.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - oscar
Hur länge höll det? - typ 2 dagar, vi gick i 2-3an
Har du nångång slagit någon? - ja
Har du lekt med någons känslor? - nej
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - mitt nuvarande har hållit i ca 10 månader.
Hur länge var ditt kortaste? - som sakt, typ 2 dagar
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande!!!!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0