Say it with music -

Dag 15 – Mina drömmar

Detta går att tolka på två sätt. Puckade jag hade tänkt rabbla upp drömmar, drömmar jag har om nätterna. Men jag ska inte "göra bort" mig så mycket...

Utan jag ska prata om mina framtidsdrömmar.
Alla har vi drömmar, drömmar om att kanske bli kändis, bli miljonär och slippa jobba med ett vanligt jobb. Och visst vore det inte helt fel att ha pengar för ett helt liv, utan att behöva stiga upp tidigt på morgonen och gå till jobbet. Men samtidigt skulle det vara tråkigt att inte få arbeta. Tänk så mycket man missar. Att få utbilda sig till något roligt, träffa nya människor mm.
(På tal om kändisgrejen så funderar jag på att kanske, bara kanske pallra mig till idolstudion i vår och sjunga en truddilutt. Skulle vara kul och se vad dom säger.)

Min största dröm är att bli lycklig. T e x äga kåk, bli gift, skaffa barn, ha ett roligt och varierande jobb, goda vänner. För mig spelar egentligen inte pengar någon roll, även om det är en stor del av livet. Är jag lycklig så har jag allt jag behöver.


Comments
Postat av: ILIKEMYMUSIC

hej tjejen!tänkte bara tipsa om en musiktävling som just nu pågår i min blogg:)kika in!

2011-02-03 @ 19:23:03
URL: http://ilikemymusic.blogg.se/
Postat av: Kristin

Sv: Hejsan, ska nog bara lyssna på min kille som gör musik dagarna i ända haha, han är ju elov från elov o beny! om du hört talas om dem :P vad ska du hitta på då? kram

2011-02-03 @ 20:26:40
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0