Say it with music -

090504

Usch, jag känner mig så äcklig idag. Det är inge bra väder ute, har världens smutsigaste hår och så bjöd mormor på fika på cheeshouset. Ja, det ska bli hilma sköt med träning ikväll, att få röra på sig lite grann. Har suttit inne hela dagen nästan.. Men sen det där med håret, AH, jag tror att jag snart går under. Ja, jag tvättar det VARJE dag. Så det håller sig inte fräscht länge. Sen för er som inte vet, så har jag inte klippt det på två år.. TVÅ ÅR! Ja, nu har jag då beställt tid dan före jag tar konfirmation. Men det är ett tag kvar och jag tror inte att jag står ut längre! Har funderat många gånger på att raka skallen så slipper man bekymra sig över det. Men då skulle man se ut som, ja jag vet inte vad. Men nog med det.

Igår så ja, ni kanske vet hur jag är? Jag blev helt tvärsöver när jag fick veta att vi skulle se på fotboll. Ja, inte för att det är tråkigt men jag hade inga kläder på mig. Ballerina, mysbrallor, en tunn tröja och skinnjackan, inte de varmaste man kan ha på sig när man ska stå still en längre tid. Men det gick bra, förutom att jag inte hade nå kännsel i fungrarna när vikom hem, haha.

När vi gick tillbaka till Jennifer så spela vi GH, som vanligt så smekte jag alla, hehe nått.. Sen såg vi storm warning som var jävligt bra, men jävligt äcklig.. Efter det så for jag hem. Det blev inte så sent igår. Jag var trött och så morsan och farsan skulle ju jobba och jag är inte direkt tyst när jag kommer hem. Antingen så sätter jag mig vid datorn eller så fnissar jag för mig själv och går omkring och sjunger. Men jag hade då trevligt den tiden jag var med alla. Johanna fick sjuss hem av Noa på moppen, och jag hade cykeln.. Jävlar vadjag fick ligga i för att hänga med. Hade jävligt ont i bröstkorgen när jag kom hem. Kunde inte andas.. Haha.

Ikväll så ska jag be pappa att hjälpa mig lite med kemin och sen får jag se vad jag ska hitta på. skola imorgon, och jag är jätteglad över att vi har haft ledigt idag.

Kramar & pussar ♥


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0