Say it with music -

6-0 till

6-0 till oss. Och nu har vi 29-0 på fyra matcher. Amen det är ju underbart! Och bra jobbat idag tjejer! Ja, vi vann och vi spelade bra. Maria var super och det fanns många som var extra bra. Men inte jag då. Helvetes så dåligt det gick. Ny laguppställning, så jag hamna nånstans i mittet. Asså, jag måste ha sätt ut som ett miffo, seriöst! Jag viste inte alls vart jag skulle vara. Vanan är ju att springa på kanten i anfall. Men nu var det mer att täcka och skapa yta. Det gick ju inte sådär bra. Kännde mig mest ivägen. Vi ställde upp med 4-3-3, eller 2-5-3. Paulina hamna i mitten. Och hon är ju så jäkla bra. Hon spriger ju hit och dit och jag är bara i vägen. Nämen har nog bara inte vanan innne riktigt än. Men sen kunde jag ha gjort år minstånde ett mål på paues hörner. Men ikkesanicke. Sen vet jag inte hur mycke jag missa bollen, misslyckades med mottagningar och så var typ alla deras anfall pga mig. Hehe, en riktig höjdar match för Lowa, nått....
Men alla kan inte vara bra jämt heller. Alla måste ha en dålig dag nån gång.
Hoppas på bättre lycka nästa gång. Och kanske bättre väder? Blåst, motvind i första och kallt som satan.
Nu ska jag ta och käka något, sen sova. Är sjukt trött!
God natt och sov gott alla som var jävligt bra idag! Puss älskar er!

Comments
Postat av: Johanna

klart att vi ska hålla nollan hela serien:D!

Du spelade visst bra!=)

2009-06-04 @ 21:39:53
URL: http://borntomakeyouhappy.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: tack dsm:)

2009-06-04 @ 21:45:47
URL: http://hannaliii.blogg.se/
Postat av: mimi

vilken fin bild du har i din header!

2009-06-04 @ 22:37:48
URL: http://akalillam.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0