Say it with music -

090610

Hallå!

Sitter hemma just nu. Har haft hål ganska så länge och det fanns inget att göra på surskolan. Inge kul att sitta bara och ruttna i korridorerna... Men jag ska snart bege mig tillbaka. Då ska vi städa ur skåpen ( jag ska paxa ett uppe till nästa år) Har haft nere ända sen i gick 6an... Sen får vi se om våra mentorer bjuder på något. Fick veta att 8bs hade köpt en massa glass till dom. Dom är lyckliga.

Ikväll är det träning så jag kommer nog kanske inte att hinna skriva något förän närmare nio. Men det hoppas jag inte att det gör något? Ha en bra fortsatt dag! ♥

Comments
Postat av: marcus

nej jag går bara i 7:an :D

2009-06-10 @ 15:11:44
URL: http://livetomentjernlund.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0