Say it with music -

090601

Hehe, lite tidigt uppe kanske? Men väntar på att håret ska torka så jag skriver nu istället för att stressskriva innan skolan. Idag är det måndag och första juni, en av dom sköna sommarmånaderna. Ja, jag hoppas verkligen att det inte blir så mycket jobbande idag. Har inte sovit nåntoing känns det som. Mamma hade öppen balkongbörren hela dagen igår, och då hade det naturligtvis kommit in en massa mygg. Så har haft  dom surrades runt huvet hela natten.
Sen igårkväll så kunnde jag inte somna. Pappa satt vid datorn...  Ja, problemet dem det är att han sitter och slår in tangenterna. Så tangentbordet uppe är helt sönderslaget. Det här nere är inte lika skadat, som tur är.
Vad händer ikväll då? Ja, det är ju bara två veckor kvar av skolan. Och igår satts betygen, så det är slut med att ta hem läxa nu. Men vi har match mot Byske BODÅ borta. Jättekul... Det är ju typ långt dit. Men fan om vi kommer hem och har förlorat. Bureå vann mot dom, och vi vann mot bureå. Så dom kan omöjligt vara bättre än oss.

ja, ska ta och fixa mig klart nu. PUSS ♥

hehe

Comments
Postat av: virrenejt0r

jag skrattar om ni inte vinner mot BYzKe/B0dÖ_SLAYERZ=D

2009-06-01 @ 08:18:40
Postat av: alicececece

Se till att vinna!

puss

2009-06-01 @ 10:28:50
Postat av: burebo

HAH ne :D vi vann mot byske :D

2009-06-02 @ 08:08:13

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0