Say it with music -

sol!

Godmorgon!

Nu har jag nyss vaknat. Fick äntligen en sovmorgon. Solen skiner och det är inga moln på himelen. Nu känner jag att våren är på väg! Det är 5+ i skuggan och det är jätteskönt i solen. efter lunch så ska jag gå ut och få lite färg i ansiktet.
Igår kväll blev det jättelung oxå. Många var trötta, eller det var nog bara jag. Jag somnade i noas soffa..

jag och frida for hem före alla andra. Jag var trött och orkade inte mer och hon kanske oxå var det. Men de blev inte att fara hemutan att stå ute och prata med henne istället. Och det var himlaskönt att göra för vi har inte umgåtts på länge bara hon och jag nu. Så få se om jag följer henne till backen eller om vi bara är i burträsk nu nån gångh iunder lovet.

Ha det så bra så längeför nu ska jag ut i solen!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0