Say it with music -

090413

Hej bloggen!

Idag har det varit nästan bättre väder än igår. eller det har då varigt betydligt mycke varmare! Jag har solat typ hale dagen och nu efter jag duschat så ser jag att jag har bränt  mig kraftigt i ansiktet. Man är inte van den varma solen..
Jag och frida har lekt idag. Eller vi har köpt glass, och då träffade vi Victor, Noa, Jeppe och Ante, Johanna och Lisa och dom gick omkring i kortärmat medans jag och frida kom i tjocktröja..
Vi har oxå varit ute och cyklat runt en liten sväng.

VIKTIGT.
Alla som spelar i vårt lag, ( 94, nån 93a) måste komma på nästa träning. Annars får dom inte träna i sommar. Mvh Tränarna. Undantag då för dom som spelar i A-laget, men dom ska dyka upp på nån träning för att oxå få vara med.

Nu ska jag upp och se på Rally brudar med familjen.
Imorgon så hoppas jag på en lika fin dag som idag så jag och paulina kan göra något rilktigt kul.

KRAMAR ♥ 






Comments
Postat av: FRIIIDA

Skit kul dag , Tack <3

2009-04-13 @ 21:22:11
URL: http://freyd.blogg.se/
Postat av: fag

Så du nämner inte Victor,Noa,Jeppe och Ante inte?

2009-04-13 @ 23:18:50

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0