Say it with music -

090411

Hej bloggen.

Imorse fick man då ingen sovmorogn. För att kusinerna kom och vi skulle hitta på något tillsammans med dom och mormor och morfar. Så vi for och fiskade. Ja, det är inge kul, iallafall inte meddet väder vi hade. Det var typ dimma och man såg inget. Det ända roliga var att jag fick en firre direkt vi kom dit. Sen har jag typ sovit och srungit och jagat tim.
Och han är ju inte svar längre. Liten och smal är han med stark som satan. Jag var fan tvungen att hoppa över honom och göra värsta sumogräppen på han, Det blev värsta wrestlingmatchen. Han mosa min bröstkorg så jag tappa andan, gjorde illa mig i axeln och såfick jag ett jävulskt blåmärke som gör ont som satan. Ja, det ända jag lyckades med  var att typ mosahan med all mitt fläsk och få han att tappa andan. Så man är lite mörbultad nu.

I har nu oxå firat iasom fyller 32. Då hade mormor gjort massa goda saker så nu håller man på att spricka.

Igår kväll så var vi hos alice. Vi såg på askungen och lyssnade på gamlalåtar från när man var liten. Så himla kul vi hade!
Tog på ossutklädningskläder som var 100 storlekar försmå  och dansade alla danser som mankom ihåg.

B.la dom härl åtarna 



Nu ska jag ta och göra mig klar och fara till johanna, sen till noa.

ha det så bra, see ya!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0