Say it with music -

If I live in the past, there's no future

Fösta dagen efter lovet avklarat. Blandade känslor, dock känns det skönt att det är början på min sista termin av ren tvång. Åh, så jäkla underbart att gå ut till  våren. Då ska jag ta vara på tiden och göra något kul. Inte så mycket mer har hänt idag, förutom att jag har skämts över mitt gula hår som  jag har just nu och så har jag funnt flänna, som jag gör i princip varje dag:))) Ikväll ska jag plugga *kräks* och fortsätta på min nya tatuering. Det kommer att vara fin, i alla fall dess mening. Längtar tills jag får göra den! Sen har jag även fått  paket ifrån nelly. Men det vet jag inte om jag ids visa upp. Ska även beställa från h&m.
 
Ha en bra kväll!
 
 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0