Say it with music -

hårkontroll

Det här är mitt hår (risbusken) just nu. Det är nytvättat och jag har bara kammat det. Nu gör jag det här för att se om hårkontroll fungerar, om jag kommer att kunna se ett syndligt resultat då jag har ätet det ett tag. Sen skulle jag både behöva klippa och färga mitt hår men det är en annan femma. Har någon av er testat hårkontroll? Tycker ni att det har funkat/fungerade?
 
Sen har jag funderat på att testa balsam-metoden. Vet att många testat/testar det så det skulle vara kul om ni slängde iväg en kommentar om vad ni tycker så kan jag överväga det hela!

Comments
Postat av: Matilda

Jag har testat det för nå år sen och jag märkte skillnad, mest på att naglarna blev starkare!

2013-01-02 @ 21:24:44
Postat av: Linda

Vet flera som testat balsammetoden och de använde då wen. Man tappar håret av detta!
Ett tips är att helt enkelt bara schamponera håret de dagarna du märker att det är märkbart smutsigt och då använda balsam övriga dagar om du duschar varje dag!

Svar: Okej, ja det kanske är det som är grejen!:)
Lowa

2013-01-03 @ 16:18:06

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0