Say it with music -

Det här med att blogga

Fin bild...
 
Tjabba! Försöker komma på något vettigt att skriva om men utan framgång. Att driva en blogg är verkligen inte lätt. Det ska vara intressant och kortfattat och  jag lyckas aldrig med det. Alltså kan jag klassas som en dålig bloggare.
 
I alla fall så fick vi sluta tidigare idag och jag tog tillfället i akt och åkte hem med en tidigare buss. På kvällskvisten har jag spelat lite musik, skottat gården m. pappa, ätit en god  middag som bestod av köttfärsrulle med philadelfia och baconfyllning + sallad, jag har tagit en promenad m. mamma, tränat och nu ska jag försöka få igång min mail så jag kan skriva loggbok men det går trögt. Hade tänkt spela lite piano oxå men jag märkte att jag glömt noterna @school... Jag gör det imorgon.
 
Hoppas att ni har haft en lika fartfylld kväll som jag (...) och att den fortätter åt det goda hållet. Imorgon har jag sovmorgon och det känns förjävla bra. Puss ha det bra! *Kortfattat var det...*
 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0