Say it with music -

23e Januari, 2013

I brist på bilder...
 
Hej på er!
Mår ni bra idag? Jag mår sisådär. Jag har haft ont i huvudet hela dagen och det har fortfarande inte släppt. Jättejobbigt, för jag har egentligen 1000 grejer att göra! Jag borde öva på pianoläxan som jag har skjutit upp alldeles för länge, men istället har jag suttit sen middagen med att skriva cv. Jag måste (känner att jag måste) skaffa mig ett till jobb och om bara några minuter börjar hockeyn på tv och även om jag inte alls gillar att se på hockey så lockar det mer än att sitta med ruttna läxor. Kanske kan göra dom i pauerna eller något. Haha, uuuuschh, jag är SÅ jävla less på allt som är relaterat till skolan just nu. Fyfan.
 
Dagens bästa är i alla fall att paket från h&m har kommit idag. Det gillas!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0